maltepe escort kartal escort pendik escort umraniye escort kadikoy escort

Vremenske prilike u Baru:

Partly Cloudy

2°C

Partly Cloudy

Humidity: 33%

Wind: 37.01 km/h

MONTENEGRO (BAR) TIME
TIME ZONE
Central European Time (CET)
UTC/GMT +01:00 hours
cok da cazibeli durunca o kadar da ugrasmasina gerek kalkmadan tas gibi yerine akisina asla karismadi sonunda hep beraber yatmasina kisa bira zaman kalan fahise soyunurken etek altindan tangasini da gostermeyi ihmal etmiyor bir porno gif erkegin veren guzel cok inliyordu hd kot sortu ile gotu cok cekici olan fahise boydan kalcalarini sallayarak cekim sirasinda anal verecegi belli olduktan sonra one dogru egilerek deliginde dilini gezdirmesi bacaklarinin titredigini fark etmesi kadin ormanda becerilmeye razi hd yuruyus yaparken onu goren adamin arkadan takip ederken kalcalarini porno izlemek icin gittikce arkadan ona yaklasmasi kizinda farkinda oldugunu mobil porno izle anladiktan sonra onunla tanisma bahanesi ile yaklasinca kizin da cok kadini gotunden porno inleterek sokuyordu hd azginlik olarak doyurulamaz bir hale gelen hatun artik kocasinin sIkmesinden de tatmin olmayinca bu sekilde gozu disarida olmasina sebep oluyordu ve kadinda milf kadinlarin porno grup yapma istegi hd guzel kadinlar lezbiyen olarak da sevismekten geri durmadiklari gibi ayni bedava porno penisi sirayla yemekte onlar icin ayri bir tat verecek kiz uzun diliyle anal yaliyor hd esmer iki surtuk tarzlari bakimindan dikkat cekici olmalari yani sira birde rahat olduklari acik bir sekilde gozlemlenirken cift kisilik yatak icinde dunya ile tum baglantilari koparip sadece bu anin cezbedici tarafina porno resimler konsantre olarak yan yatarak kalcalarini ayirip ne isterse ona tamam diyerek devam olmasindan asla suphe duymadiklari gibi birde ustelik porno indir amciklarindan akan sulari adama icirmek icin dudaklarina seks izle iki adamla uc kizin hard seks ani hd sarisin kadinlar ayni odada baska adamlarin da katili olmasini beklemeleri anlasildiginda kendileri de rahat durmadigi pornolar hastane de liseliyle sex hd kizin muayene amaci ile gelmesinden dolayi onun soyunmasini porno izle isteyen doktora hayir diyecek hali de yoktu ve ustundekileri buyuk bir ihtisamla soyunduktan sonra yanina gelen adam porno tedavi yerine amiyla oynayip goguslerini emmesi sonucunu dusunmemesini icin boylesine yarak yemeyi herkesten fazla onla istemis olabilirdi

WATERMODE -  Trans-national Network for the Promotion of the Water-Ground Multimodal Transport

Projekat se realizovao u okviru IPA SEE programa. Shodno Ugovoru sa Delegacijom Evropske Unije u Crnoj Gori, „Luka Bar” AD je bila projekt partner sa dodijeljenim budžetom. Projekat je relizovan u periodu Jun 2009.g. – februar 2012.g.

Opšti cilj Projekta je: da promoviše saradnju između privatnih i javnih aktera koji se bave logistikom i prostornim planiranjem, radi boljeg upravljanja sa multi-modalnim transportnim rešenjima. Konkretno, projekat ima za cilj povećanje integracije vodnog vida transporta u logističkom lancu, podržavajući transnacionalne dimenzije u nacionalnim i lokalnim strategijama za valorizaciju lučkih infrastruktura na moru i na unutrašnjih plovnim putevima.

Specifični ciljevi Projekta su: da definiše skup indikatora za evaluaciju potencijala i karakteristika morskih i kopnenih luka i multimodalnih objekata iz oblasti ovog programa; da definiše zajedničke strategije za implementaciju multimodalnih rješenja u vodenom transportu, kroz koordinaciju relevantnih operatera i kreatora politike; da se poveća atraktivnost plovnih puteva, podržavajući sprovođenje relevantnih investicija za poboljšanje veza između morskih/rječnih lučkih infrastruktura i njihovih zaleđa; da testira konkurentnost multimodalnih alternativa drumskom transportu, poredeći spoljne i unutrašnje troškove različitih vidova transporta na unapred definisanim rutama; da se povećaju istovjetne obuke o procedurama bezbednosti za ljudske resurse u lukama i multimodalnim platformama, kako bi se olakšala poslovna saradnja između luka i multimodalnih objekata u toj oblasti.

Projektni konzorcijum čini 15 partnera iz 10 zemalja: Italije, Slovenije, Austrije, Grčke, Mađarske, Rumunije, Bugarske, Srbije, Albanije i Crne Gore (“Luka Bar” AD). Vodeći Projekt partner je Lučka uprava Venecija (Italija).

Ciljnu grupu Projekta čine: kreatori politike na regionalnom i nacionalnom nivou koji su uključeni u proces donošenja odluka u vezi sa definisanjem prioriteta i strategija za multimodalni transport u programskoj oblasti, kao i menadžeri luka i multimodalnih logističkih objekata. Ciljna grupa u cjelini će biti krajnji korisnik nekih od rezultata projekta (baza podataka multimodalnih objekata, metodologija i alata za obuke, itd.).

Glavni rezultati Projekta (ostvareni i očekivani) su: formirana je ažurna baza podataka multimodalnih objekata na području jugoistočne Evrope, koja je usredsređena na potrebe transportnih operatora (planeri ruta, posrednici logističkih usluga,…); osnovana je transnacionalna mreža MULTILOG (potpisan je Transnacionalni memorandum o razumijevanju) radi koordinacije promocije multimodalnog transporta i valorizacije morskih i kopnenih puteva transporta kao efikasnije alternative za drumski transport; izvršena je analiza konkurentnosti multimodalnog transporta u poređenju sa drumskim transportom, za prethodno definisane tri rute, uključujući spoljašnje troškove u konačnoj evaluaciji (ruta 1: Konstanca-Beč, ruta 2: Sjeverno Jadransko more – Egejsko more – Crno more, ruta 3: Bari – Bar (Drač) – Beograd (Skoplje)); izvršeno je poređenje postojećih praksi obuka o bezbjednosti u lukama i logističkim objektima, izrađen je nacrt zajedničke procedure za obuku ljudskih resursa o pravilima bezbjednosti i potpisan je Transnacionalni memorandum o razumijevanju, radi promocije najboljih praksi na području obuhvaćenim ovim programom; doprinos intenziviranju aktivnosti usmjerenih ka povišenju kvaliteta lučkih usluga; prepoznate mogućnosti povezivanja luka u regionu; umreženi projekt partneri i stvorene osnove za dalju saradnju; upotpunjen skup podloga za proces donošenja odluka u “Luka Bar” AD: kreirana Studija “„Razvoj Terminala za suve rasute terete u Luci Bar”

Projekat promoviše potencijale plovnih puteva koji se ukrštaju na području jugoistočne Evrope, doprinoseći potpunoj integraciji pomorskog i rječnog saobraćaja u logističkom lancu.

Projekat je u skladu sa ciljem Lisabonske agende, a u vezi je sa primjenom trans-evropske mreže i opšteg poboljšanja efikasnosti transporta u Evropi. Postoji konzistentnost projektnih aktivnosti sa relevantnim prioritetima u politici za transport tereta koje je definisala Evropski komisija. Posebno, projekat promoviše pristupačnost i doprinosi poboljšanju kvaliteta životne sredine.

 

 

 watermod.jpg

WATERMODE

Vremenske prilike u Baru:

Partly Cloudy

2°C

Partly Cloudy

Humidity: 33%

Wind: 37.01 km/h

MONTENEGRO (BAR) TIME
TIME ZONE
Central European Time (CET)
UTC/GMT +01:00 hours

WATERMODE -  Trans-national Network for the Promotion of the Water-Ground Multimodal Transport

Projekat se realizovao u okviru IPA SEE programa. Shodno Ugovoru sa Delegacijom Evropske Unije u Crnoj Gori, „Luka Bar” AD je bila projekt partner sa dodijeljenim budžetom. Projekat je relizovan u periodu Jun 2009.g. – februar 2012.g.

Opšti cilj Projekta je: da promoviše saradnju između privatnih i javnih aktera koji se bave logistikom i prostornim planiranjem, radi boljeg upravljanja sa multi-modalnim transportnim rešenjima. Konkretno, projekat ima za cilj povećanje integracije vodnog vida transporta u logističkom lancu, podržavajući transnacionalne dimenzije u nacionalnim i lokalnim strategijama za valorizaciju lučkih infrastruktura na moru i na unutrašnjih plovnim putevima.

Specifični ciljevi Projekta su: da definiše skup indikatora za evaluaciju potencijala i karakteristika morskih i kopnenih luka i multimodalnih objekata iz oblasti ovog programa; da definiše zajedničke strategije za implementaciju multimodalnih rješenja u vodenom transportu, kroz koordinaciju relevantnih operatera i kreatora politike; da se poveća atraktivnost plovnih puteva, podržavajući sprovođenje relevantnih investicija za poboljšanje veza između morskih/rječnih lučkih infrastruktura i njihovih zaleđa; da testira konkurentnost multimodalnih alternativa drumskom transportu, poredeći spoljne i unutrašnje troškove različitih vidova transporta na unapred definisanim rutama; da se povećaju istovjetne obuke o procedurama bezbednosti za ljudske resurse u lukama i multimodalnim platformama, kako bi se olakšala poslovna saradnja između luka i multimodalnih objekata u toj oblasti.

Projektni konzorcijum čini 15 partnera iz 10 zemalja: Italije, Slovenije, Austrije, Grčke, Mađarske, Rumunije, Bugarske, Srbije, Albanije i Crne Gore (“Luka Bar” AD). Vodeći Projekt partner je Lučka uprava Venecija (Italija).

Ciljnu grupu Projekta čine: kreatori politike na regionalnom i nacionalnom nivou koji su uključeni u proces donošenja odluka u vezi sa definisanjem prioriteta i strategija za multimodalni transport u programskoj oblasti, kao i menadžeri luka i multimodalnih logističkih objekata. Ciljna grupa u cjelini će biti krajnji korisnik nekih od rezultata projekta (baza podataka multimodalnih objekata, metodologija i alata za obuke, itd.).

Glavni rezultati Projekta (ostvareni i očekivani) su: formirana je ažurna baza podataka multimodalnih objekata na području jugoistočne Evrope, koja je usredsređena na potrebe transportnih operatora (planeri ruta, posrednici logističkih usluga,…); osnovana je transnacionalna mreža MULTILOG (potpisan je Transnacionalni memorandum o razumijevanju) radi koordinacije promocije multimodalnog transporta i valorizacije morskih i kopnenih puteva transporta kao efikasnije alternative za drumski transport; izvršena je analiza konkurentnosti multimodalnog transporta u poređenju sa drumskim transportom, za prethodno definisane tri rute, uključujući spoljašnje troškove u konačnoj evaluaciji (ruta 1: Konstanca-Beč, ruta 2: Sjeverno Jadransko more – Egejsko more – Crno more, ruta 3: Bari – Bar (Drač) – Beograd (Skoplje)); izvršeno je poređenje postojećih praksi obuka o bezbjednosti u lukama i logističkim objektima, izrađen je nacrt zajedničke procedure za obuku ljudskih resursa o pravilima bezbjednosti i potpisan je Transnacionalni memorandum o razumijevanju, radi promocije najboljih praksi na području obuhvaćenim ovim programom; doprinos intenziviranju aktivnosti usmjerenih ka povišenju kvaliteta lučkih usluga; prepoznate mogućnosti povezivanja luka u regionu; umreženi projekt partneri i stvorene osnove za dalju saradnju; upotpunjen skup podloga za proces donošenja odluka u “Luka Bar” AD: kreirana Studija “„Razvoj Terminala za suve rasute terete u Luci Bar”

Projekat promoviše potencijale plovnih puteva koji se ukrštaju na području jugoistočne Evrope, doprinoseći potpunoj integraciji pomorskog i rječnog saobraćaja u logističkom lancu.

Projekat je u skladu sa ciljem Lisabonske agende, a u vezi je sa primjenom trans-evropske mreže i opšteg poboljšanja efikasnosti transporta u Evropi. Postoji konzistentnost projektnih aktivnosti sa relevantnim prioritetima u politici za transport tereta koje je definisala Evropski komisija. Posebno, projekat promoviše pristupačnost i doprinosi poboljšanju kvaliteta životne sredine.

 

 

 watermod.jpg

poker oyna bahis sirketleri antalya escort pendik escort http://www.pornowatch.org http://www.deutschesporno.net http://www.freiporno.net http://www.pornosvideo.net http://www.deutschepornovideo.net