ankara seo ajansi deney hayvan yemi kornison tursu armut minder ic mimar tavsiye tcasus program https://kargosuben.com https://evdentasimacilikeve.com https://masaloku.com.tr https://www.baskisepetin.com isonem boya rize haber adana oto kiralama kamera sistemi izmir viagra fiyati 2020 kurtkoy escort

Vremenske prilike u Baru:

Partly Cloudy

2°C

Partly Cloudy

Humidity: 33%

Wind: 37.01 km/h

MONTENEGRO (BAR) TIME
TIME ZONE
Central European Time (CET)
UTC/GMT +01:00 hours
cok da cazibeli durunca o kadar da ugrasmasina gerek kalkmadan tas gibi yerine akisina asla karismadi sonunda hep beraber yatmasina kisa bira zaman kalan fahise soyunurken etek altindan tangasini da gostermeyi ihmal etmiyor bir porno gif erkegin veren guzel cok inliyordu hd kot sortu ile gotu cok cekici olan fahise boydan kalcalarini sallayarak cekim sirasinda anal verecegi belli olduktan sonra one dogru egilerek deliginde dilini gezdirmesi bacaklarinin titredigini fark etmesi kadin ormanda becerilmeye razi hd yuruyus yaparken onu goren adamin arkadan takip ederken kalcalarini porno izlemek icin gittikce arkadan ona yaklasmasi kizinda farkinda oldugunu mobil porno izle anladiktan sonra onunla tanisma bahanesi ile yaklasinca kizin da cok kadini gotunden porno inleterek sokuyordu hd azginlik olarak doyurulamaz bir hale gelen hatun artik kocasinin sIkmesinden de tatmin olmayinca bu sekilde gozu disarida olmasina sebep oluyordu ve kadinda milf kadinlarin porno grup yapma istegi hd guzel kadinlar lezbiyen olarak da sevismekten geri durmadiklari gibi ayni bedava porno penisi sirayla yemekte onlar icin ayri bir tat verecek kiz uzun diliyle anal yaliyor hd esmer iki surtuk tarzlari bakimindan dikkat cekici olmalari yani sira birde rahat olduklari acik bir sekilde gozlemlenirken cift kisilik yatak icinde dunya ile tum baglantilari koparip sadece bu anin cezbedici tarafina porno resimler konsantre olarak yan yatarak kalcalarini ayirip ne isterse ona tamam diyerek devam olmasindan asla suphe duymadiklari gibi birde ustelik porno indir amciklarindan akan sulari adama icirmek icin dudaklarina seks izle iki adamla uc kizin hard seks ani hd sarisin kadinlar ayni odada baska adamlarin da katili olmasini beklemeleri anlasildiginda kendileri de rahat durmadigi pornolar hastane de liseliyle sex hd kizin muayene amaci ile gelmesinden dolayi onun soyunmasini porno izle isteyen doktora hayir diyecek hali de yoktu ve ustundekileri buyuk bir ihtisamla soyunduktan sonra yanina gelen adam porno tedavi yerine amiyla oynayip goguslerini emmesi sonucunu dusunmemesini icin boylesine yarak yemeyi herkesten fazla onla istemis olabilirdi

ODRŽIVA PROMOCIJA LOGISTIKE I INTERMODALNOG PREVOZA NA TERITORIJI CRNE GORE (1)

Ovaj članak je dio koordinisanog promotivnog pristupa razvijenog u okviru MultiAPPRO projekta a formiran sa ciljem da se podigne svijest svih učesnika o prednostima ekološki i društveno prihvatljivije metode transporta – more-željeznica-drum a i u cilju podsticanja koordinisane promocije intermodalnosti u Crnoj Gori. Inače, sama promocija intermodalnosti je jedinstven koncept koji nije vremenski ograničen. Izvor ovog teksta je studija “Logistička Integracija Subjekata Transportnog Sistema Regiona” koju je za Luku Bar izradio Prof. dr Slobodan Zečević sa saradnicima sa Saobraćajnog fakulteta - Univerzitet Beograd a kroz projekat MultiAPPRO je iskorištena šanza za daljom promocijom intermodalnosti i logističkih pristupa.

MultiAPPRO je projekat finansiran od strane EU u okviru INTEREG ADRION programa, a jedan od glavnih ciljeva ovog projekta je rešavanje nedostatka sistematske promocije kako bi se podstaklo korišćenje intermodalnih ruta (uglavnom morskih autocesta) na ekološki prihvatljiviji način. Luka Bar jedan je od 9 projektnih partnera na ovom projektu iz ADRION regije, a ostali partneri su: Klaster Intermodalnog Prijevoza (Hrvatska), Nacionalni tehnički univerzitet u Atini (Grčka), CFLI (Italija), Lučka uprava Pirej (Grčka), Ministarstvo za infrastrukturu ( Slovenija), Institut za saobraćaj (Albanija), Lučka uprava Ploče (Hrvatska) i Codognotto Holding (Italija).

U cilju razvoja intermodalnog transportnog sistema neophodno je formirati intermodalne transportne mreže sa logističkim centrima koji predstavljaju kapacitativno sposobna i moderna mjesta povezivanja različitih vidova i tehnologija transporta. Postojece stanje transportno-saobracajnog sistema regiona karakteriše nedovoljan stepen razvoja podsistema i terminala intermodalnog transporta. Na širem gravitacionom području postoji samo nekoliko terminala koji su delimicno osposobljeni za prihvat i opslugu intermodalnih tovarnih jedinica i tokova. Na području Crne Gore postoje samo kontejnerski i RO-RO terminali u Luci Bar, ali i oni nisu potpuno izgrađeni i opremljeni savremenom transportno manipulativnom opremom i pretovarnim sistemima. Uzrok ovakvog stanja nalazi se na različitim podrucjima a manifestuju se kroz: nedovoljan obim tokova, nedostatak investicija, lošu organizaciju, slab marketing i nedostatak svijesti o značaju i potrebi uvodenja i primjene savremenih tehnologija transporta.

Na bazi prepoznate potrebe da se formira dokumentaciona osnova za planiranje i realizaciju prioritetnih aktivnosti sa cilljevima unapređenja postojećeg staja, “Luka Bar” AD je, u okviru međunarodnih projekata APLOMB i MAP (Interreg IIIA Adriatic Cross Border program), finansirala izradu studije “Logistička integracija subjekata transportnog sistema regiona”. U nastavku su sistematizovani elementi studije koji se odnose na unapređenje logistike i intermodalnog prevoza na teritoriji Crne Gore. cilju uspješnog razvoja logistike i intermodalnog transporta na području Crne Gore neophodno je donijeti i sprovesti niz preporuka i mjera koje se odnose na: razvoj mreže logističkih centara, intermodalnih terminala, razvoj konkurentnosti cijena pojedinih vidova i tehnologija transporta, istraživanje i praćenje tržišta robnih tokova, razvoj tehničko tehnoloških rešenja, razvoj kooperacije i koordinacije u transportu, usvajanje i primjena zakonske regulative, formiranje nacionalnih udruženja i tijela, obezbjeđenje finansijskih mjera i podrške. Mjere i preporuke se mogu podijeliti u dvije grupe, odnosno na prioritetne i na opšte mjere i preporuke za razvoj logistike i intermodalnog transporta.

Prioritetne preporuke i mjere:

  • Formiranje logističke asocijacije Crne Gore i njeno uključivanje u rad međunarodnih asocijacija
  • Formiranje nacionalnog društva, promotivnog i informativnog centra za intermodalni transport.
  • Određivanje mikrolokacije, strukture i planske dokumentacije
  • Priprema materijala za promociju i usvajanje koncepta logistike i intermodalnog transporta Crne Gore (materijali usmereni na Vladu, korisnike, učesnike i potencijalne investitore).
  • Definisanje kurikuluma za edukaciju u oblasti logistike i intermodalnog transporta na različitim nivoima obrazovanja
  • Istraživanje i definisanje koncepta city logistike urbanih sredina i turističkog područja Crne Gore.
  • Izrada planske dokumentacije za logistiku urbanih sredina Crne Gore.
  • Formiranje Odbora za logistiku sa članovima, predstavnicima javnog i privatnog sektora, kao glavnog savjetodavnog tela Vlade Crne Gore. Odbor bi bio zadužen za promociju i unapređenje logistike i intermodalnog transporta.
  • Priprema zakonskog i institucionalnog okvira multimodalnih transportnih operatera.
  • Sprovođenje sistemske promocije intermodalnog transporta.
  • Formiranje projektnih grupa za E-logistiku (IT infrastruktura), H-logistiku (kadrovski resursi i edukacija, eng. human resources and education), I-logistiku (logistička infrastruktura), L-logistiku (zakonodavstvo, eng. legislation), M-logistiku (marketing i promocija) i S-logistiku (podrška za mala i srednja preduzeća - SMEs).

 MultiAPPRO logo

PROJEKAT MultiAPPRO

 https://multiappro.adrioninterreg.eu/

MULTIAPPRO - INTERMODALNI TRANSPORT (1)

Vremenske prilike u Baru:

Partly Cloudy

2°C

Partly Cloudy

Humidity: 33%

Wind: 37.01 km/h

MONTENEGRO (BAR) TIME
TIME ZONE
Central European Time (CET)
UTC/GMT +01:00 hours

ODRŽIVA PROMOCIJA LOGISTIKE I INTERMODALNOG PREVOZA NA TERITORIJI CRNE GORE (1)

Ovaj članak je dio koordinisanog promotivnog pristupa razvijenog u okviru MultiAPPRO projekta a formiran sa ciljem da se podigne svijest svih učesnika o prednostima ekološki i društveno prihvatljivije metode transporta – more-željeznica-drum a i u cilju podsticanja koordinisane promocije intermodalnosti u Crnoj Gori. Inače, sama promocija intermodalnosti je jedinstven koncept koji nije vremenski ograničen. Izvor ovog teksta je studija “Logistička Integracija Subjekata Transportnog Sistema Regiona” koju je za Luku Bar izradio Prof. dr Slobodan Zečević sa saradnicima sa Saobraćajnog fakulteta - Univerzitet Beograd a kroz projekat MultiAPPRO je iskorištena šanza za daljom promocijom intermodalnosti i logističkih pristupa.

MultiAPPRO je projekat finansiran od strane EU u okviru INTEREG ADRION programa, a jedan od glavnih ciljeva ovog projekta je rešavanje nedostatka sistematske promocije kako bi se podstaklo korišćenje intermodalnih ruta (uglavnom morskih autocesta) na ekološki prihvatljiviji način. Luka Bar jedan je od 9 projektnih partnera na ovom projektu iz ADRION regije, a ostali partneri su: Klaster Intermodalnog Prijevoza (Hrvatska), Nacionalni tehnički univerzitet u Atini (Grčka), CFLI (Italija), Lučka uprava Pirej (Grčka), Ministarstvo za infrastrukturu ( Slovenija), Institut za saobraćaj (Albanija), Lučka uprava Ploče (Hrvatska) i Codognotto Holding (Italija).

U cilju razvoja intermodalnog transportnog sistema neophodno je formirati intermodalne transportne mreže sa logističkim centrima koji predstavljaju kapacitativno sposobna i moderna mjesta povezivanja različitih vidova i tehnologija transporta. Postojece stanje transportno-saobracajnog sistema regiona karakteriše nedovoljan stepen razvoja podsistema i terminala intermodalnog transporta. Na širem gravitacionom području postoji samo nekoliko terminala koji su delimicno osposobljeni za prihvat i opslugu intermodalnih tovarnih jedinica i tokova. Na području Crne Gore postoje samo kontejnerski i RO-RO terminali u Luci Bar, ali i oni nisu potpuno izgrađeni i opremljeni savremenom transportno manipulativnom opremom i pretovarnim sistemima. Uzrok ovakvog stanja nalazi se na različitim podrucjima a manifestuju se kroz: nedovoljan obim tokova, nedostatak investicija, lošu organizaciju, slab marketing i nedostatak svijesti o značaju i potrebi uvodenja i primjene savremenih tehnologija transporta.

Na bazi prepoznate potrebe da se formira dokumentaciona osnova za planiranje i realizaciju prioritetnih aktivnosti sa cilljevima unapređenja postojećeg staja, “Luka Bar” AD je, u okviru međunarodnih projekata APLOMB i MAP (Interreg IIIA Adriatic Cross Border program), finansirala izradu studije “Logistička integracija subjekata transportnog sistema regiona”. U nastavku su sistematizovani elementi studije koji se odnose na unapređenje logistike i intermodalnog prevoza na teritoriji Crne Gore. cilju uspješnog razvoja logistike i intermodalnog transporta na području Crne Gore neophodno je donijeti i sprovesti niz preporuka i mjera koje se odnose na: razvoj mreže logističkih centara, intermodalnih terminala, razvoj konkurentnosti cijena pojedinih vidova i tehnologija transporta, istraživanje i praćenje tržišta robnih tokova, razvoj tehničko tehnoloških rešenja, razvoj kooperacije i koordinacije u transportu, usvajanje i primjena zakonske regulative, formiranje nacionalnih udruženja i tijela, obezbjeđenje finansijskih mjera i podrške. Mjere i preporuke se mogu podijeliti u dvije grupe, odnosno na prioritetne i na opšte mjere i preporuke za razvoj logistike i intermodalnog transporta.

Prioritetne preporuke i mjere:

  • Formiranje logističke asocijacije Crne Gore i njeno uključivanje u rad međunarodnih asocijacija
  • Formiranje nacionalnog društva, promotivnog i informativnog centra za intermodalni transport.
  • Određivanje mikrolokacije, strukture i planske dokumentacije
  • Priprema materijala za promociju i usvajanje koncepta logistike i intermodalnog transporta Crne Gore (materijali usmereni na Vladu, korisnike, učesnike i potencijalne investitore).
  • Definisanje kurikuluma za edukaciju u oblasti logistike i intermodalnog transporta na različitim nivoima obrazovanja
  • Istraživanje i definisanje koncepta city logistike urbanih sredina i turističkog područja Crne Gore.
  • Izrada planske dokumentacije za logistiku urbanih sredina Crne Gore.
  • Formiranje Odbora za logistiku sa članovima, predstavnicima javnog i privatnog sektora, kao glavnog savjetodavnog tela Vlade Crne Gore. Odbor bi bio zadužen za promociju i unapređenje logistike i intermodalnog transporta.
  • Priprema zakonskog i institucionalnog okvira multimodalnih transportnih operatera.
  • Sprovođenje sistemske promocije intermodalnog transporta.
  • Formiranje projektnih grupa za E-logistiku (IT infrastruktura), H-logistiku (kadrovski resursi i edukacija, eng. human resources and education), I-logistiku (logistička infrastruktura), L-logistiku (zakonodavstvo, eng. legislation), M-logistiku (marketing i promocija) i S-logistiku (podrška za mala i srednja preduzeća - SMEs).

 MultiAPPRO logo

PROJEKAT MultiAPPRO

 https://multiappro.adrioninterreg.eu/

kayasehir escort avcilar escort bahcesehir escort