ankara seo ajansi deney hayvan yemi kornison tursu armut minder ic mimar tavsiye tcasus program https://kargosuben.com https://evdentasimacilikeve.com https://masaloku.com.tr https://www.baskisepetin.com isonem boya rize haber adana oto kiralama kamera sistemi izmir viagra fiyati 2020 kurtkoy escort

Vremenske prilike u Baru:

Partly Cloudy

2°C

Partly Cloudy

Humidity: 33%

Wind: 37.01 km/h

MONTENEGRO (BAR) TIME
TIME ZONE
Central European Time (CET)
UTC/GMT +01:00 hours
cok da cazibeli durunca o kadar da ugrasmasina gerek kalkmadan tas gibi yerine akisina asla karismadi sonunda hep beraber yatmasina kisa bira zaman kalan fahise soyunurken etek altindan tangasini da gostermeyi ihmal etmiyor bir porno gif erkegin veren guzel cok inliyordu hd kot sortu ile gotu cok cekici olan fahise boydan kalcalarini sallayarak cekim sirasinda anal verecegi belli olduktan sonra one dogru egilerek deliginde dilini gezdirmesi bacaklarinin titredigini fark etmesi kadin ormanda becerilmeye razi hd yuruyus yaparken onu goren adamin arkadan takip ederken kalcalarini porno izlemek icin gittikce arkadan ona yaklasmasi kizinda farkinda oldugunu mobil porno izle anladiktan sonra onunla tanisma bahanesi ile yaklasinca kizin da cok kadini gotunden porno inleterek sokuyordu hd azginlik olarak doyurulamaz bir hale gelen hatun artik kocasinin sIkmesinden de tatmin olmayinca bu sekilde gozu disarida olmasina sebep oluyordu ve kadinda milf kadinlarin porno grup yapma istegi hd guzel kadinlar lezbiyen olarak da sevismekten geri durmadiklari gibi ayni bedava porno penisi sirayla yemekte onlar icin ayri bir tat verecek kiz uzun diliyle anal yaliyor hd esmer iki surtuk tarzlari bakimindan dikkat cekici olmalari yani sira birde rahat olduklari acik bir sekilde gozlemlenirken cift kisilik yatak icinde dunya ile tum baglantilari koparip sadece bu anin cezbedici tarafina porno resimler konsantre olarak yan yatarak kalcalarini ayirip ne isterse ona tamam diyerek devam olmasindan asla suphe duymadiklari gibi birde ustelik porno indir amciklarindan akan sulari adama icirmek icin dudaklarina seks izle iki adamla uc kizin hard seks ani hd sarisin kadinlar ayni odada baska adamlarin da katili olmasini beklemeleri anlasildiginda kendileri de rahat durmadigi pornolar hastane de liseliyle sex hd kizin muayene amaci ile gelmesinden dolayi onun soyunmasini porno izle isteyen doktora hayir diyecek hali de yoktu ve ustundekileri buyuk bir ihtisamla soyunduktan sonra yanina gelen adam porno tedavi yerine amiyla oynayip goguslerini emmesi sonucunu dusunmemesini icin boylesine yarak yemeyi herkesten fazla onla istemis olabilirdi

ODRŽIVA PROMOCIJA LOGISTIKE I INTERMODALNOG PREVOZA NA TERITORIJI CRNE GORE (2)

Opšte preporuke i mjere:

Razvoj mreže logističkih centara, terminala 

  • Definisati koncept mreže logističkih centara i terminala intermodalnog transporta Crne Gore sa aspekta njihove lokacije, strukture, funkcija i statusa u pogledu: internacionalnog, regionalnog, nacionalnog i lokalnog karaktera;
  • Izgraditi i kompletirati mrežu terminala intermodalnog transporta; 
  • Obezbijediti primjenu i usklađivanje standarda usvojenih na međunarodnom nivou prema dogovorenom planu razvoja evropske multimodalne transportne mreže;
  • Obezbijediti da različiti nacionalni, regionalni i lokalni planovi uključe razvoj intermodalnih terminala i logističkih centara 
  • Dati olakšice pri investiranju u terminale, poštujući pravila o državnoj pomoći i konkurentnosti 
  • Usmjeriti finansijske napore na eliminisanju „uskih grla” u transportnim i logističkim mrežama; 
  • Rasporediti javne resurse direktno ili indirektno na infrastrukturu da bi se poboljšao pristup terminalima i poboljšala oprema za manipulaciju, skladištenje i obradu intermodalnih tovarnih jedinica (ITU).

Razvoj konkuretnosti cijena / troškova transporta 

  • Ustanoviti fer uslove za tržišnu konkurentnost među različitim vidovima saobraćaja (naročito kroz internalizaciju eksternih troškova) kao i osigurati transparentnost uslova konkurentnosti i saradnju u okviru svakog vida saobraćaja 
  • Podstaći razvoj jeftinijeg i efikasnijeg povezivanja različitih vidova saobraćaja 
  • Sistemsko istraživanje realnih tržišnih potreba i zahteva za pojedinim tehnologijama intermodalnog transporta; 
  • Stalno praćenje i istraživanje karakteristika postojećih i potencijalnih robnih tokova izmjenu pojedinih tržišta i regiona;

Razvoj tehničko-tehnoloških rešenja 

  • Preduzeti mjere da se poboljša kvalitet logističkih usluga kroz primjenu savremenih tehničko-tehnoloških rešenja pretovara, skladištenja i transporta robe 
  • Opremiti terminale odgovarajućom infrastrukturom i opremom za prihvat i otpremu intermodalnih, logističkih jedinica 
  • Primenjivati standarde na području tovarnih jedinica, transportnih sredstava, pretovarne mehanizacije i skladišne opremenuz primjenu savremene telematske sisteme i informatičke tehnologije na kompletnom logističkom lancu 
  • Formirati jedinstvene baze podataka o performansama logističkih lanaca i logističkih sistema.

Usvajanje i primena zakonske regulative 

  • Definisati procedure i usaglasiti pravnu regulativu, normative i dokumenta u multimodalnom transportnom lancu; 
  • Podržati sve napore koji idu u pravcu smanjenja, standardizacije I pojednostavljenja dokumenata potrebnih za regulisanje kombinovanog saobraćaja;
  • Unaprijediti propise za obavljanje carinskih postupaka i kontrole na granici i na mjestima utovara i istovara
  • Rigoroznije primeniti postojeće propise u drumskom prevozu

Obezbjeđenje finansijskih mjera i podrške

  • Olakšati, kroz finansijsku i/ili fiskalnu pomoć, početnu nabavku transportneopreme kao što su vozni park ili intermodalne transportne jedinice 
  • Donijeti poresku politiku i definisati stimulativne mere za nabavku sredstava koja će se koristiti u intermodalnom transport 
  • Definisati i usvojiti stimulativne ekonomske mjere za uvođenje i eksploataciju intermodalnih transportnih lanaca 
  • Pružiti pomoć kod mjera za poboljšanje efikasnosti i kvaliteta usluga kombinovanog saobraćaja 
  • Odobriti djelimično ili potpuno oslobađanje od taksi, putarina i naknada za korišćenje putne infrastrukture za vozila koja su angažovana u operacijama kombinovanog saobraćaja, naročito u početnoj i završnoj fazi transporta koji seobavlja drumskim vozilima
  • Privući privatni kapital

Pretpostavka za uspješnu primjenu i razvoj multimodalnih transportnih lanaca podrazumijeva promjenu načina ponašanja svih učesnika uključenih u logistički lanac. Imajući u vidu da predložene prioritetne i opšte mjere predstavljaju inicijativnu aktivnost u procesu prihvatanja i promocije logističkog i intermodalnog koncepta, u narednom dijelu članka biće opisana tri scenarija logističkog razvoja u Crnoj Gori.

Ovaj članak je dio koordinisanog promotivnog pristupa razvijenog u okviru MultiAPPRO projekta a formiran sa ciljem da se podigne svijest svih učesnika o prednostima ekološki i društveno prihvatljivije metode transporta – more-željeznica-drum a i u cilju podsticanja koordinisane promocije intermodalnosti u Crnoj Gori. Izvor ovog teksta je studija “Logistička Integracija Subjekata Transportnog Sistema Regiona” koju je za Luku Bar izradio Prof. dr Slobodan Zečević sa saradnicima sa Saobraćajnog fakulteta - Univerzitet Beograd.

 MultiAPPRO logo

PROJEKAT MultiAPPRO

 https://multiappro.adrioninterreg.eu/

 

MULTIAPPRO - INTERMODALNI TRANSPORT (2)

Vremenske prilike u Baru:

Partly Cloudy

2°C

Partly Cloudy

Humidity: 33%

Wind: 37.01 km/h

MONTENEGRO (BAR) TIME
TIME ZONE
Central European Time (CET)
UTC/GMT +01:00 hours

ODRŽIVA PROMOCIJA LOGISTIKE I INTERMODALNOG PREVOZA NA TERITORIJI CRNE GORE (2)

Opšte preporuke i mjere:

Razvoj mreže logističkih centara, terminala 

  • Definisati koncept mreže logističkih centara i terminala intermodalnog transporta Crne Gore sa aspekta njihove lokacije, strukture, funkcija i statusa u pogledu: internacionalnog, regionalnog, nacionalnog i lokalnog karaktera;
  • Izgraditi i kompletirati mrežu terminala intermodalnog transporta; 
  • Obezbijediti primjenu i usklađivanje standarda usvojenih na međunarodnom nivou prema dogovorenom planu razvoja evropske multimodalne transportne mreže;
  • Obezbijediti da različiti nacionalni, regionalni i lokalni planovi uključe razvoj intermodalnih terminala i logističkih centara 
  • Dati olakšice pri investiranju u terminale, poštujući pravila o državnoj pomoći i konkurentnosti 
  • Usmjeriti finansijske napore na eliminisanju „uskih grla” u transportnim i logističkim mrežama; 
  • Rasporediti javne resurse direktno ili indirektno na infrastrukturu da bi se poboljšao pristup terminalima i poboljšala oprema za manipulaciju, skladištenje i obradu intermodalnih tovarnih jedinica (ITU).

Razvoj konkuretnosti cijena / troškova transporta 

  • Ustanoviti fer uslove za tržišnu konkurentnost među različitim vidovima saobraćaja (naročito kroz internalizaciju eksternih troškova) kao i osigurati transparentnost uslova konkurentnosti i saradnju u okviru svakog vida saobraćaja 
  • Podstaći razvoj jeftinijeg i efikasnijeg povezivanja različitih vidova saobraćaja 
  • Sistemsko istraživanje realnih tržišnih potreba i zahteva za pojedinim tehnologijama intermodalnog transporta; 
  • Stalno praćenje i istraživanje karakteristika postojećih i potencijalnih robnih tokova izmjenu pojedinih tržišta i regiona;

Razvoj tehničko-tehnoloških rešenja 

  • Preduzeti mjere da se poboljša kvalitet logističkih usluga kroz primjenu savremenih tehničko-tehnoloških rešenja pretovara, skladištenja i transporta robe 
  • Opremiti terminale odgovarajućom infrastrukturom i opremom za prihvat i otpremu intermodalnih, logističkih jedinica 
  • Primenjivati standarde na području tovarnih jedinica, transportnih sredstava, pretovarne mehanizacije i skladišne opremenuz primjenu savremene telematske sisteme i informatičke tehnologije na kompletnom logističkom lancu 
  • Formirati jedinstvene baze podataka o performansama logističkih lanaca i logističkih sistema.

Usvajanje i primena zakonske regulative 

  • Definisati procedure i usaglasiti pravnu regulativu, normative i dokumenta u multimodalnom transportnom lancu; 
  • Podržati sve napore koji idu u pravcu smanjenja, standardizacije I pojednostavljenja dokumenata potrebnih za regulisanje kombinovanog saobraćaja;
  • Unaprijediti propise za obavljanje carinskih postupaka i kontrole na granici i na mjestima utovara i istovara
  • Rigoroznije primeniti postojeće propise u drumskom prevozu

Obezbjeđenje finansijskih mjera i podrške

  • Olakšati, kroz finansijsku i/ili fiskalnu pomoć, početnu nabavku transportneopreme kao što su vozni park ili intermodalne transportne jedinice 
  • Donijeti poresku politiku i definisati stimulativne mere za nabavku sredstava koja će se koristiti u intermodalnom transport 
  • Definisati i usvojiti stimulativne ekonomske mjere za uvođenje i eksploataciju intermodalnih transportnih lanaca 
  • Pružiti pomoć kod mjera za poboljšanje efikasnosti i kvaliteta usluga kombinovanog saobraćaja 
  • Odobriti djelimično ili potpuno oslobađanje od taksi, putarina i naknada za korišćenje putne infrastrukture za vozila koja su angažovana u operacijama kombinovanog saobraćaja, naročito u početnoj i završnoj fazi transporta koji seobavlja drumskim vozilima
  • Privući privatni kapital

Pretpostavka za uspješnu primjenu i razvoj multimodalnih transportnih lanaca podrazumijeva promjenu načina ponašanja svih učesnika uključenih u logistički lanac. Imajući u vidu da predložene prioritetne i opšte mjere predstavljaju inicijativnu aktivnost u procesu prihvatanja i promocije logističkog i intermodalnog koncepta, u narednom dijelu članka biće opisana tri scenarija logističkog razvoja u Crnoj Gori.

Ovaj članak je dio koordinisanog promotivnog pristupa razvijenog u okviru MultiAPPRO projekta a formiran sa ciljem da se podigne svijest svih učesnika o prednostima ekološki i društveno prihvatljivije metode transporta – more-željeznica-drum a i u cilju podsticanja koordinisane promocije intermodalnosti u Crnoj Gori. Izvor ovog teksta je studija “Logistička Integracija Subjekata Transportnog Sistema Regiona” koju je za Luku Bar izradio Prof. dr Slobodan Zečević sa saradnicima sa Saobraćajnog fakulteta - Univerzitet Beograd.

 MultiAPPRO logo

PROJEKAT MultiAPPRO

 https://multiappro.adrioninterreg.eu/

 

kayasehir escort avcilar escort bahcesehir escort