ankara seo ajansi deney hayvan yemi kornison tursu armut minder ic mimar tavsiye tcasus program https://kargosuben.com https://evdentasimacilikeve.com https://masaloku.com.tr https://www.baskisepetin.com isonem boya rize haber adana oto kiralama kamera sistemi izmir viagra fiyati 2020 kurtkoy escort

Vremenske prilike u Baru:

Partly Cloudy

2°C

Partly Cloudy

Humidity: 33%

Wind: 37.01 km/h

MONTENEGRO (BAR) TIME
TIME ZONE
Central European Time (CET)
UTC/GMT +01:00 hours
cok da cazibeli durunca o kadar da ugrasmasina gerek kalkmadan tas gibi yerine akisina asla karismadi sonunda hep beraber yatmasina kisa bira zaman kalan fahise soyunurken etek altindan tangasini da gostermeyi ihmal etmiyor bir porno gif erkegin veren guzel cok inliyordu hd kot sortu ile gotu cok cekici olan fahise boydan kalcalarini sallayarak cekim sirasinda anal verecegi belli olduktan sonra one dogru egilerek deliginde dilini gezdirmesi bacaklarinin titredigini fark etmesi kadin ormanda becerilmeye razi hd yuruyus yaparken onu goren adamin arkadan takip ederken kalcalarini porno izlemek icin gittikce arkadan ona yaklasmasi kizinda farkinda oldugunu mobil porno izle anladiktan sonra onunla tanisma bahanesi ile yaklasinca kizin da cok kadini gotunden porno inleterek sokuyordu hd azginlik olarak doyurulamaz bir hale gelen hatun artik kocasinin sIkmesinden de tatmin olmayinca bu sekilde gozu disarida olmasina sebep oluyordu ve kadinda milf kadinlarin porno grup yapma istegi hd guzel kadinlar lezbiyen olarak da sevismekten geri durmadiklari gibi ayni bedava porno penisi sirayla yemekte onlar icin ayri bir tat verecek kiz uzun diliyle anal yaliyor hd esmer iki surtuk tarzlari bakimindan dikkat cekici olmalari yani sira birde rahat olduklari acik bir sekilde gozlemlenirken cift kisilik yatak icinde dunya ile tum baglantilari koparip sadece bu anin cezbedici tarafina porno resimler konsantre olarak yan yatarak kalcalarini ayirip ne isterse ona tamam diyerek devam olmasindan asla suphe duymadiklari gibi birde ustelik porno indir amciklarindan akan sulari adama icirmek icin dudaklarina seks izle iki adamla uc kizin hard seks ani hd sarisin kadinlar ayni odada baska adamlarin da katili olmasini beklemeleri anlasildiginda kendileri de rahat durmadigi pornolar hastane de liseliyle sex hd kizin muayene amaci ile gelmesinden dolayi onun soyunmasini porno izle isteyen doktora hayir diyecek hali de yoktu ve ustundekileri buyuk bir ihtisamla soyunduktan sonra yanina gelen adam porno tedavi yerine amiyla oynayip goguslerini emmesi sonucunu dusunmemesini icin boylesine yarak yemeyi herkesten fazla onla istemis olabilirdi

ODRŽIVA PROMOCIJA LOGISTIKE I INTERMODALNOG PREVOZA NA TERITORIJI CRNE GORE (3)

Događaji koji su se odigrali u bliskoj prošlosti na ovom prostoru uticali su da robni tokovi koji su se realizovali preko transportnog sistema Crne Gore i Luke Bar budu djelimično prekinuti i preusmjereni na neke druge konkurentske pravce, koridore i luke. Zbog nepovezanosti sa međunarodnim transportnim koridorima i mrežama Luka Bar i intermodalni terminali imaju otežan medunarodni položaj i znacajno smanjene šanse za konkurentsku borbu i ostvarenje znacajnijeg tržišnog ucešca u regionu.

Sve navedeno u značajnoj mjeri ograničava i usporava razvoj terminala i sistema intermodalnog transporta u regionu a Luku Bar i njene terminale usmjerava na opslugu užeg gravitacionog područja. To nije dovoljno za iskorišćenje postojecih a pogotovo izgradnju novih terminala i kapaciteta. Može se konstatovati da kompletan transportni sistem Crne Gore zaostaje u odnosu na savremena svjetska kretanja robnog prometa. To zaostajanje nije samo u tehnicko tehnološkom nego često i u organizacionom, marketinškom i kvalitativnom smislu. Ovom problemu nije u prošlosti bila posvecena nužna pažnja. Dosadašnji razvoj saobracajno transportne infrastrukture i sistema bio je usmeren na obnovu i održavanje postojecih kapaciteta i to pre svega iz bezbedonosnih i humanih razloga. Prednost je davana poboljšanju saobracaja koji je bio usmjeren u turističke svrhe crnogorskog primorja.

Transportno-logistički sistem Crne Gore i Luke Bar može se posmatrati kroz prizmu različitih stepena koncentracije i integracije logističkih sistema. Koncentracija i integracija imaju dimenziju prostornog i institucionalnog karaktera. Dosadašnji tradicionalni razvoj regionalnih i nacionalnih privrednih celina ima karakteristiku izrazite decentralizacije, prostorne disperzije, bez prisustva integrativnih institucionalnih veza. Posledica ovakve situacije je veliki broj sistema, institucija, odnosno preduzeća iz oblasti transporta i logistike: distributivni sistemi, lučki terminali, transportne kompanije, špediterska i agencijska preduzeća itd. Ovi sistemi često zauzimaju veliku površinu dragocenu za razvoj profitabilnijih programa, često primenjuju neadekvatnu tehnologiju i ne funkcionišu u pravce ponude integrisane usluge u logističkim lancima. Nedostatak kooperacije i konsolidacije utiče na veći broj pokretanja drumskih transportnih sredstava, slabu iskorišćenost tovarnog prostora, veliki broj pređenih kilometara sa praznim tovarni prostorom, smanjenu efikasnost transporta i veće troškove logistike. Ovo se negativno odražava na životno okruženje, prohodnost drumskih saobraćajnica, bezbjednost saobraćaja, potrošnju neobnovljivih prirodnih resursa i u svemu otežava privredni i društveni razvoj na sektorskom, nacionalnom i regionalnom nivou.

Na bazi postojećeg stanja transporta i logistike Crne Gore i na osnovu mogućih realnih i vizionarskih rešenja, predlažu se tri scenarija razvoja transportno-logističkog sistema:

  • Scenario zatečenog razvoja - Scenario S1
  • Scenario regionalne koncentracije - Scenario S2
  • Scenario potpune koncentracije i integracije - Scenario S3

Ovaj članak je dio koordinisanog promotivnog pristupa razvijenog u okviru MultiAPPRO projekta a formiran sa ciljem da se podigne svijest svih učesnika o prednostima ekološki i društveno prihvatljivije metode transporta – more-željeznica-drum a i u cilju podsticanja koordinisane promocije intermodalnosti u Crnoj Gori. Izvor ovog teksta je studija “Logistička Integracija Subjekata Transportnog Sistema Regiona” koju je za Luku Bar izradio Prof. dr Slobodan Zečević sa saradnicima sa Saobraćajnog fakulteta - Univerzitet Beograd.

 MultiAPPRO logo

PROJEKAT MultiAPPRO

 https://multiappro.adrioninterreg.eu/

 

 

MULTIAPPRO - INTERMODALNI TRANSPORT (3)

Vremenske prilike u Baru:

Partly Cloudy

2°C

Partly Cloudy

Humidity: 33%

Wind: 37.01 km/h

MONTENEGRO (BAR) TIME
TIME ZONE
Central European Time (CET)
UTC/GMT +01:00 hours

ODRŽIVA PROMOCIJA LOGISTIKE I INTERMODALNOG PREVOZA NA TERITORIJI CRNE GORE (3)

Događaji koji su se odigrali u bliskoj prošlosti na ovom prostoru uticali su da robni tokovi koji su se realizovali preko transportnog sistema Crne Gore i Luke Bar budu djelimično prekinuti i preusmjereni na neke druge konkurentske pravce, koridore i luke. Zbog nepovezanosti sa međunarodnim transportnim koridorima i mrežama Luka Bar i intermodalni terminali imaju otežan medunarodni položaj i znacajno smanjene šanse za konkurentsku borbu i ostvarenje znacajnijeg tržišnog ucešca u regionu.

Sve navedeno u značajnoj mjeri ograničava i usporava razvoj terminala i sistema intermodalnog transporta u regionu a Luku Bar i njene terminale usmjerava na opslugu užeg gravitacionog područja. To nije dovoljno za iskorišćenje postojecih a pogotovo izgradnju novih terminala i kapaciteta. Može se konstatovati da kompletan transportni sistem Crne Gore zaostaje u odnosu na savremena svjetska kretanja robnog prometa. To zaostajanje nije samo u tehnicko tehnološkom nego često i u organizacionom, marketinškom i kvalitativnom smislu. Ovom problemu nije u prošlosti bila posvecena nužna pažnja. Dosadašnji razvoj saobracajno transportne infrastrukture i sistema bio je usmeren na obnovu i održavanje postojecih kapaciteta i to pre svega iz bezbedonosnih i humanih razloga. Prednost je davana poboljšanju saobracaja koji je bio usmjeren u turističke svrhe crnogorskog primorja.

Transportno-logistički sistem Crne Gore i Luke Bar može se posmatrati kroz prizmu različitih stepena koncentracije i integracije logističkih sistema. Koncentracija i integracija imaju dimenziju prostornog i institucionalnog karaktera. Dosadašnji tradicionalni razvoj regionalnih i nacionalnih privrednih celina ima karakteristiku izrazite decentralizacije, prostorne disperzije, bez prisustva integrativnih institucionalnih veza. Posledica ovakve situacije je veliki broj sistema, institucija, odnosno preduzeća iz oblasti transporta i logistike: distributivni sistemi, lučki terminali, transportne kompanije, špediterska i agencijska preduzeća itd. Ovi sistemi često zauzimaju veliku površinu dragocenu za razvoj profitabilnijih programa, često primenjuju neadekvatnu tehnologiju i ne funkcionišu u pravce ponude integrisane usluge u logističkim lancima. Nedostatak kooperacije i konsolidacije utiče na veći broj pokretanja drumskih transportnih sredstava, slabu iskorišćenost tovarnog prostora, veliki broj pređenih kilometara sa praznim tovarni prostorom, smanjenu efikasnost transporta i veće troškove logistike. Ovo se negativno odražava na životno okruženje, prohodnost drumskih saobraćajnica, bezbjednost saobraćaja, potrošnju neobnovljivih prirodnih resursa i u svemu otežava privredni i društveni razvoj na sektorskom, nacionalnom i regionalnom nivou.

Na bazi postojećeg stanja transporta i logistike Crne Gore i na osnovu mogućih realnih i vizionarskih rešenja, predlažu se tri scenarija razvoja transportno-logističkog sistema:

  • Scenario zatečenog razvoja - Scenario S1
  • Scenario regionalne koncentracije - Scenario S2
  • Scenario potpune koncentracije i integracije - Scenario S3

Ovaj članak je dio koordinisanog promotivnog pristupa razvijenog u okviru MultiAPPRO projekta a formiran sa ciljem da se podigne svijest svih učesnika o prednostima ekološki i društveno prihvatljivije metode transporta – more-željeznica-drum a i u cilju podsticanja koordinisane promocije intermodalnosti u Crnoj Gori. Izvor ovog teksta je studija “Logistička Integracija Subjekata Transportnog Sistema Regiona” koju je za Luku Bar izradio Prof. dr Slobodan Zečević sa saradnicima sa Saobraćajnog fakulteta - Univerzitet Beograd.

 MultiAPPRO logo

PROJEKAT MultiAPPRO

 https://multiappro.adrioninterreg.eu/

 

 

kayasehir escort avcilar escort bahcesehir escort